mandag 10. mars 2008

Takknemlighet og sånt=)

Så satt jeg her igjen... har sittet her mange ganger, men lenge siden jeg har skrevet noe særlig...
har kanskje bare ikke vært tid, eller kanskje ikke ork... det å sette seg ned å skrive.... Det er jo ikke så vanskelig, tar ikke mye tid nødvendigvis heller....men nå har jeg klart det igjen=)
livet mitt for tiden er ganske normalt, og ganske bra=) jeg er glad:) har ingen ting å klage på eller noenting å skulle rette på heller... :)
jeg så på filmen 'ikke naken' i går, sammen med Carita=) var koslig, har ikke sett den på lenge. den er koslig=) det er da man ønsker mer og mer at man var mer guttejente da man var liten=p
At man lekte mere med gutter når man var liten:p for de av dere som leser her, så anbefaler jeg den filmen på det sterkeste, men også 'bare skyer beveger stjernene' begge er av Torun Lian;) og begge er kjempe fine=)

Ah=) livet er fint:) snakket med en venn av meg på filadelfia på fredag for en og en halv uke siden, han snakket om at han holdt på med noe som jeg ikke husker hva var for øyeblikket, men noe han da skulle gjøre var at mens han jogget, skule han tenke på ting han var takknemlig for.... og jeg har tenkt litt på det i det siste. Hva slags ting jeg er takknemlig for, og det er faktisk utrolig mye... har faktisk ikke tenkt så mye på det før, men hvis du tenker etter... så er det en del;) =)

Vær takknemlig for livet ditt=)

3 kommentarer:

Simbelmynë sa...

det er utrolig mye man har å være takknemmelig for.. og av og til innser man jo ikke engang hvor takknemmelig man er for ting før det er har gått lang tid..

Anonym sa...

Hyggelig å se Rebecca :-)

Hilse Aron.

hilsen Emil (ikke legolas)

Rebekka sa...

åh, så hyggelig at du har vært innom denne omtrent døde bloggen min! =D Håper alt er vel med deg, Legol.... Jeg mener Emil! ;P =D