tirsdag 21. april 2015

Summer and the 80's

Sommervarmen har ankommet, folk har byttet ut store jakker og sko med lette jakker og sandaler. Jeg kan vel innrømme at jeg har savnet det. Nå om dagen skriver jeg min siste oppgave på sykepleien, bacheloroppgaven, deilig å styre dagene sine sånn stort sett selv, men det krever en viss selvdisiplin, det er lett å la seg distrahere.

Ola og jeg har vært på 80-talls laiv i helgen som var, det var helt fantastisk gøy! Jeg har ikke vært på laiv siden november/desember, og det var en ènkvelds laiv, så de å være på en to dagers laiv med 80-talls fiffen, minna meg på hvor gøy laiv er! Jo lenger tid det går mellom hver laiv, jo mindre gira blir jeg for nye laiver. Så for øyeblikket er jeg veldig gira! To av mine søstre benyttet helgen også til å være på laiv, men det var på en laiv satt i harry potter universet, på et slott i Polen. Dit skal jeg i november, det er i alle fall planen, får ikke kjøpt billetter før i juni da, men håper det fortsatt er plass da.

Vedrørende jobb, så fikk jeg ingen sommerjobb på Beitostølen, så nå har jeg begynt å kikke rundt andre steder, skal på et intervju på en skjermet avdeling for pasienter med demens, neste uke, til en 100% fast sykepleierstilling, det blir jo spennende, da er det oppstart i juli, hvis jeg får jobben der. Jeg må bare først sjekke opp litt hvilke pensjonsordninger og slikt de har, skal få hjelp av kjæresten til å sjekke det ut tenker jeg, han er bedre enn meg på å forstå slikt.

Men før det, så skal vi komme litt i havn med et pågående prosjekt i hjemmet, nemlig kjøkken. Vi har ikke lenger noe kjøkken, kun et tomt rom fult av støv og fire lag tapet. Vi skal bestille selve kjøkkenet idag, beregnet leveringstid er 2 uker, sååå det kan jo bli noen spennende middager frem til det :p

Et par bilder fra laiven; 


Felicia Hunter prøver å vinne talentkonkuransen hun muligens ikke kom med i på lovlig vis.


Felicia Hunter and her partner in crime Ben Owens (eller var det egentlig hennes bror, Billy Hunter?)


Nå er jeg gira på å leke mer! Hurra for et gøyalt voksenliv! 

Ingen kommentarer: