mandag 19. mai 2008

Japp... sameland...

Japp.... da var det gjort... søkte meg inn på skolen i kautokeino.... hmm.... er litt små satt ut av det..... tenk om jeg skal til kautokeino til høsten....8 :p haha^^ hihi=) blir sikkert bra=)

da blir jeg antageligvis boende hos en vertsfamilie.... synes det virker skummelt å bo hos en vertsfamilie..... komme busende inn i ett fremmed hus å si: hei, her skal jeg bo resten av året...
hmm.. vel.... så vet dere det dere som leser her, selvom jeg ikke tror det er så mange for tiden....

4 kommentarer:

Anonym sa...

ensom står vi der...har ingen ved vår siiide, for ingen står oss nær, alene må vi liiide....


takk og pris for gratis telefon

Janne Cecilie sa...

:O Kautokeino? Oioioi! Så GØY!
:-D

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

Hahaha:D SÅ GØY! lykke til da.

hvis du kommer inn, så må du besøke Oslo ofte da:( vi kommer til å savne deg.

Idun (Søster natt) sa...

da kan vi si at vi har en søster som er nesten same :P hihi... ensom står du der marion? er det ikke du som flytter til bergen kanskje?