mandag 21. juli 2008

Klemmer=)

En klem sier mye, den sier alt fra ''hei'', til "ha det" og alle tingen i mellom.


Sitat fra " Den lille klemmeboken"



Klemme, vb klemmer, klemte, har klemt

1. Å holde noen tett inntil seg, legge armene rundt, ta omkring eller omfavne som et tegn på hengivenhet.

2. Å verne om, holde fast.

3. Å være nær noen.


Klem, subst.

Kjærlig omfavnelse.


Klemologi

Utøvelsen av klemming i pleiende eller helbredende hensikt, eller som helsebyggende tiltak. Behandling av sykdom i kropp og sinn ved aktiv bruk av god gammeldags, fysisk klemming.




De tre ukene jeg var på ferie nå nettopp var det ikke så veldig mye klemming hele tiden, og jeg savnet det. Det var så godt å komme å være med RoI folk og bare kunne klemme så mye man ville=D

Jeg hadde ikke tenk så mye på det før egentlig. Men etter disse tre ukene fant jeg ut av at klemming er en ting jeg bare må ha. En klem er så mye mer enn bare noe man bare gjør fordi det er det som er vanlig når man sier hei og ha det. Jeg blir alltid glad av klemmer, det gjør rett og slett dagen super=)

Men tenk, til høsten... Det er ingen jeg kjenner der oppe i nord, Ergo, ingen å klemme på. Og jeg som tenkte at disse tre ukene var litt tomme... se for deg da et helt skoleår, 10 mnd. Jeg kommer jo hjem innimellom da så klart... Men uansett...

En klem varer en hel dag.

5 kommentarer:

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

ååå så fint.

hihihihi, det bildet der har jeg tatt^^

Rebekka sa...

Sorry... huska ikke hvor jeg fik det fra... si ifra hvis det ikke er greit at jeg har det der.. så finner jeg et annet... =)

Carita sa...

ååååå!! fineste bildet!!
jeg merker jeg skal sende even en mld nuh og spørre om han har tid en dag!

Anonym sa...

ååhhh, Even-vennen.....
*savne*

jeg gleder megtil å klemme igjen

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

hahaha selvfølgelig er det greit at du har det=) hahaha! Jeg elsker at folk bruker bildene mine. Gjør meg til nytte til noe hvertfall, haha^^

KLEM :D