onsdag 26. august 2009

You - Switchfoot

Jadda folkens, på tide med en oppdateringspost sier du? jah.. .det er vel ikke akkurat dumt det nei...

Vel, nå har jeg staret på Drømtorp Vgs. Og klassen jeg er kommet i er veldig koslig=) Henger for det meste sammen med Svetlana, Hege, Karoline, Are og Jørgen:) Koslige folk ^^ Og Ine Beate, men hun går desverre ikke i samme klasse=/

Det er virkelig en koslig klasse, allihop=)
Jeg har ikke snakket like mye med alle enda, men igjen, fin klasse^^

Våres kjær lille Vidda er ikke lenger så kjempeliten, men fremdeles veldig søt og nydelig:)

Men det er ett men.... Jeg savner fortsatt Alta... =) Skal heldigvis oppover om fire uker og to dager da^^ det blir ganske fint merker jeg=) *glede seg*

Og her er en sang som er ganske fin^^
enjoy:)


There's always something
In the way
There's always something
Getting through
But it's not me
it's You

Sometime's ignorance
Rings true
But hope is not in
What I know
Not in me
It's in You

It's all I know

And I find peace
When I'm confused
I find hope when
I'm let down
Not in me
But in You

I hope to lose myself
For good
I hope to find it in the end
Not in me
It's You
It's all I know

*finesangen*

1 kommentar:

Henrik sa...

hihi:D
du må vise meg hvordan du får inn filmer i bloggen din... for jeg får det ikke til! x)