torsdag 3. september 2009

Finnmark igjen^^

Hurra=D

25. september- 4. oktober, det er datoen det skjer=D Finnmark, here I come^^
Jeg har bestilt billetter til Alta:) gleder meg som et pittelite barn^^ Hurra:)
Da skal jeg besøke Aron=D se hvordan han har fått det og slikt:) Det blir superkoslig å se han igjen:D og så skal jeg treffe filla-folk=) Om jeg rekker, ønsker jeg å ta en tur til Kauto=D
Det blir så syyyykt deilig å komme seg nordover igjen:D
Yay=D

Idag har jeg forresten vært supersporty:p Jeg sto opp klokken seks, eller jeg våknet klokken seks, og kvart over ca, så var jeg ute å jogget :O hihi:D Følte meg veldig sporty xP
Hehe... Var ikke en suuuper lang tur da:p men likevel:p
*sporty bex*

I går var jeg på Rådhusteateret i Ski, fordi Marianne Mørk setter opp Karius og Baktus nå, også hjelper jeg til i kafèen, driveer å kjøper inn ting, koker kaffe, setter ut kake, selger kake og +++ =) det er veldig koslig^^ I år er det bare 22 stykker med på oppsetningen da, det er litt rart:p
Også skal jeg gjøre det på fredag, lørdag og søndag også da=) Så begynner dramatimene igjen på mandag=D det blir koslig:)

Jeje.... så det er slikt som skjer hos meg for tiden + andre ting som jeg ikke gidder skrive opp:p men sånn ca. det=)

Jeje, så nyt livet ditt:)

Ingen kommentarer: