mandag 7. september 2009

Tittentei=)

Jeg er egentlig sliten... Men så har jeg det også ganske fint=)
Jeg har fått tilbud om å være med på fillarussebussen, 10.000 kr. vil det komme til å koste... vet ikke om jeg skal være med der enda da... Er fantastisk fristende... Men så må jeg ha tid og penger til det... Men hadde vært utrolig gøy=D

Jeg må si at til tross for at jeg er så sliten idag som jeg er... så brude jeg egentlig ha sittet i et hjørne og synes synd på meg selv eller no:p hehe... men så har jeg det faktisk veldig bra nå=) mulig det er fordi jeg har vært på teater eller noe... =D det får meg alltid i godt humør^^ hurra^^

Men jeg er faktisk i vedlig godt humør nå i forhold til hva jeg føler at jeg kanskje egentlig burde vært:p men det er jo bare bra^^

Og i morgen skal jeg til Filla igjen=) Da er det lovsang-og bønnemøte fra 19.30-21.00, og så klokken 21.00 er det kveldsmat=) Så det blir kos^^,

Her har dere en finfin sang å kose dere med:D

1 kommentar:

Astrid sa...

Jeg utfordrer deg :) se http://asht.blogg.no/1252758931_utfordringen.html