tirsdag 15. september 2009

Capuchino, levende lys, musikk og bad

Idag har jeg vært på skolen til klokken fire... Men jeg hadde forberedt meg, jeg hadde med sjokoladeboller og Haribo clickmix. I historietimen forsvant Hariboposen, da så vi på film, og Hege, Svetlana, Jørgen, Are, Karoline og meg, vi spiste den opp med stooor apetitt^^ Og I storefri forsvant sjokoladebolleposen også=)

I storefri dro Hege og Karoline til Ski, de kjøpte med litt mere niste til oss, sure 'Dragster' - godterier blandt annet, de ble spist opp i de fire siste timene med norsk. Så selvom vi var slitne på slutten, og måtte gå til ski, så var det jo en god dag forde, og vi ler så masse i klassen så det blir jo for det meste bare morro^^

Og så etter å ha vært hjemme noen timer og spist middag og slikt, så gikk jeg i bad, og det var utolig godt, det er en utrolig behagelig ting rett og slett.

Jeg anbefaler dere å gjøre det en dag. Nyt livet og slapp heeeelt av^^

I morgen skal jeg antagelig ut med Carita på shopping:p hun har kjøpt sykt fansy strømper og leggvarmer og slik:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://no.wikipedia.org/wiki/Cappuccino

Rebekka sa...

mmm^^ høres godt ut, hvem du enn er=) tihi^^