tirsdag 6. oktober 2009

Skillet

Jeg har vært hjemme fra skolen idag, er ikke helt frisk nemlig... Men er på bedringens vei da, heldigvis=)
Forrige uke var det høstferie og den ble tilbrakt i Finnmark=) det var en fin uke^^ Var å besøkte Aron, også var jeg på filla i Alta, og såklart en tur i Kauto=) En rett og slett superkoslig ferie^^ Var kos å se Aron igjen=D

Og gjett hva jeg skal begynne på i morgen...? Jeg skal begynne på nord-samisk kurs i oslo=) hihi:) Det er litt gøy=) bir samme bok og slikt som ifjor da, men jeg synes ikke det gjør noe med repetisjon jeg, og vi ble jo ikke ferdig med boka i fjor heller, så dette blir nok bra=)

Vesle Vidda er blitt stor jente nå=) hun er 58 cm. og ei nyyydelig lita jente^^ <3

Her er en fin sang av et band jeg fant på spotify=) fin,søt og litt trist sang <3

3 kommentarer:

Carita sa...

LITT trist... jommen sa jeg smør!

Har du merket at youtubevinduene har blitt bredere? La plutselig merke til at det for eksempel ikke er plass til hele kiss me vinduet. den blir liiksom kuttet en god del på høyresiden. vet ikke om man kan gjøre noe med det heller :(

Rebekka sa...

Ok da.. veldig trist....

Du burde søke opp musikken til Skillet, de har egentlig mye fin musikk=)

hmm.. har ikke tenkt på det før nei, men det er jammen meg ssant.. så sært egentlig... men jeg synes da de ofte har bedre kvalitet for tiden enn før også jeg... eller hva tenker du?

Carita sa...

har ikke tenkt så mye på det egentlig. men kanskje...

skal se på spotify hva jeg finner.

btw så har jeg en godbedringsjokolade til deg fra idun!

såååå bare å kommekommekomme hvis du vil ha den.