mandag 23. november 2009

fortid-fremtid ish...

Ett stk. slitsom uke er overstått=) Det er ganske deilig=) ble mange sene kvelder forrige uke med arbeid frem mot særemne-skrivedag på fredagen, noe som jeg tror gikk ganske bra, eller, tror ikke det gikk superdårlig da hvertfall.. håper ikke det=)

Så nåå har Bex endelig "litt" tid til å slappe av på... xP er bare opptatt de neste tre ukene nå;) hurra=)

Vil du høre noe litt gøy? På Ten-Oase 2008, så klarte jeg å miste penalet mitt, trodde det var lost for alltid jeg... Inntil for 1-2 uker siden, da fikk jeg en melding av en som hadde klart å få penalet med seg hjem, og hun hadde funnet ut av at hun kunne jo tittet oppi det, og der hadde hun funnet en tusj med navnet mitt på=D
Så i morgen skal jeg treffe henne og få penalet mitt, også skal vi på egon og spise pizza:D blir koslig, men litt skummelt også siden jeg ikke egentlig vet hvem hun er, men tror det blir koslig=)

Marion var hjemme i helgen=) Det var koslgi å være 5 stykker hjemme nå=) men blir enda kosligere når vi ble alle seks til jul, er liksom ikke det samme når vi ikke er alle... Mye mer koslig å være alle 6^^ savner å være alle jeg... =( og vi blir ikke alle neste år heller... siden da skal jo jeg nordover... og aron er jo også kanskje nord, og Carita kanskje i bergen eller et annet sted. hmm.. Og marion vet jeg ikke helt hva skal... men.. hmm.. litt trist... *savne å være alle 6*

Og Idun da... enda et år uten Idun=( det er også syykt tirst:( hmm... =(

Ingen kommentarer: