søndag 1. november 2009

Neste år

Etter bare å ha vært hjemme i 3-4 månder, så bestemte jeg meg for hva jeg skulle gjøre neste år. Jeg har søkt meg inn på Øytun, på hundekjøringslinja. Det er ei annen fra klassen min i fjor som også har tenkt å gå der neste år, Karen Marit heter hun. Hun å vil gå hundekjøring.
Det blir nok bra tror jeg. Selvom jeg enda ikke er helt klar for å flytte hjemmefra igjen...

Men denne gangen blir det nok anderledes enn sist. Sist så kom jo alle andre ting her hjemme til å fortsette mens jeg ikke var her, drama, filla og egentlig alt gikk liksom videre, jeg gikk glipp av noe på en måte.... Men nå så er det en fase i livet som er over, jeg er ikke midt inni den lenger... Jeg er ferdig med grunnskolen og videregående, jeg er for gammel til å fortsette på drama og spilling... Så det blir jeg ferdig med før jeg flytter igjen... så det vil på en måte ikke fortsette uten meg, slik som sist... Så det blir litt anderledes...

Hmm.... men det blir nok bra=)

4 kommentarer:

Astrid sa...

Jeg tror Øytun ligger i genene deres eller noe sånt :)

Thaun sa...

dere tar til å reise langt...

Carita sa...

Hihi!! Noe sånt ja, Astrid!
Men det er jo ikke så rart... Det er jo det beste stedet i hele verden!

:)

Inger sa...

storesøstra mi gikk på øytun ! hu elsket det ! Lykke til ! <3