lørdag 26. mars 2011

Frihelg=topp

Lørdag på Øytun i frihelg=maks kos!

Har vært på sledetur idag, kjørte 8-spann med Lasse i sleden, det er ikke dumt med slede i lørdags-sola altså... Nå er det bare litt over en uke før årets høydepunkt kommer, det vi har jobbet oss mot, det som har vært et mål å komme seg fram til gjennom hele året, langturen!

8 dager med slede i Finnmarks flotte fjell og natur, noe jeg gleder meg ekstremt til, og så vidt jeg vet de andre i klassen gleder seg også, og de andre klassen ikke minst, noen skal til Island, noen er borte 10 dager... Det kommer til å bli så knall!

På langturen vil vi få ansvaret for hvert våres spann, skal ha med mer enn hundre hunder og reise mot Langfjordbotn, mener jeg det var. Tror det blir bra altså! Men i og med at langturen nærmer seg, betyr det bare en ting, og det er at slutten av Øytun nærmer seg, og det er en tanke jeg ikke liker... Sååå... la oss snakke om noe annet! For eksempel... Mmm....

Nei... jeg kom ikke på noe... Eller, jeg kan jo nevne at jeg har oppfrisket layout'en min, men det har du kanskje sett allerede... Jaja.. siden alle de gode temaene jeg kunne skrevet om kom flyvende mot meg i full fart her får jeg kanskje spare noen til senere...

Ingen kommentarer: