mandag 28. mars 2011

Kjøkkenbenken

Jeg burde vel egentlig sikkert ha drømt og sovet dypt på hodeputen min for lenge siden, men hvorfor vil jeg heller gjøre det enn å ligge på sofaen på Halde og høre på folk som prater om alt... Og ingenting... Eller når jeg heller kan sitte å drikke varmt vann på kjøkkenbenken og prate med Petter mens han spiser kvelds/natt-mat-toast på benken ved siden av, klokken halv to på natten?

Petter er kul! Han kommer fra Voss, han starta litt etter oss og var umulig å skjønne på starten, hvertfall hadde jeg problemer med å skjønne Vosse-dialekten hans... Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg klarte å ikke skjønne hva han sa... Husker han spurte om ettellerannet "60 grader-vaskemaskin-noen flere" helt i begynnelsen, etter å ha bedt han gjenta seg tre eller fire ganger, så gav jeg opp, nikket og smilte, og lot Karen Marit svare... Sprøtt!

Det å sove mindre, til bytte mot å sitte på kjøkkenbenken og prate med Petter er noe jeg absolutt er fornøyd med, kunne vel ikek brukt de første timene av den nye uken noe bedre! Og det er jeg overbevist om=)

Ingen kommentarer: