mandag 7. januar 2008

Fine helgen=)

Ah:) helgen har vært så bra:) Fylt opp av mange bra mennesker, men det tar på kreftene når man ikke får sovet så mye. Derfor slo jeg til igår kveld med å legge meg tidlig. Sovnet faktisk kvart over ni, tror ikke jeg har sovnet så tidlig på evigheter=) så i natt har jeg virkelig sovet godt=) Og ikke var det så ille å stå opp idag som det pleier når jeg skal på skolen eller heller=) så det er noe jeg vil prøve å få gjort litt oftere... Hvis jeg får det til... er jo ikke akkuratt no A- menneske... =P
Skal snart dra på spilletime, har ikke spilt på en stund, så burde vel egentlig ha gjort det... =p
menmen...sånn blir det som regel.... tiden går med på andre ting...

2 kommentarer:

Simbelmynë sa...

Jøss.. Du? Her?! Utrolig:D

Rebekka sa...

Hehe:P joda... må jo prøve meg litt selv også=D :P hihi:P:)