søndag 13. januar 2008

Jazz- kveld

En kveld med koslig besøk, musikk, god mat og med mange fine samtaler=)
Det var det gårdsdagen gikk ut på, jazz-kveld hos løsnesene. Var kanskje ikke så mange det har vært her før, men det gjør ingenting når menneskene man er sammen med er så bra.
Gøy er det å stæsje seg opp, og å låne klær fra søstre, som alltid:)

Søsken ja, hva skulle jeg gjort uten dem? livet hadde vært tomt. Hvem skulle da først introdusert meg med kjedelig lesning av forordet i Ringenes herre når jeg gikk i 6. klasse? Hvem skulle lest vidre i boka da jeg skulle få lest den før jeg så filmen? hvem skulle fått meg med i RotK køen? hvordan ville jeg da vært med på aLEP? hvordan ville jeg blitt introdusert for RoI? hvis ikke noe av dette skulle skjedd? Hvordan ville livet mitt vært hvis jeg ikke hadde hatt søsken som kunne introdusert meg for alle disse tingene? Hadde jeg vært en helt annen person? hatt andre interesser? andre venner? gått en annen linje? Hvordan hadde livet egentlig vært?
Det er sånt man tenker på... men man får aldri vite hvordan det ville vært uten, hvordan livet ville vært, og hva som hadde vært forandringen fra nå... Tror virkelig at livet mitt hadde vært kjedelig uten:P
Glad i dere alle fire=)

3 kommentarer:

Carita sa...

Nei... alle burde ha storesøstre som introduserer med kjedelig lesning av forordet i Ringenes Herre!! :p

Glad i deg å vettu ;)

Anonym sa...

*sukker* jeg har ingen storesøstre jeg

Simbelmynë sa...

ja.. det er utrolig vanskelig å forestille seg livet annerledes enn det er..
uten storebror.. vel... vet ikke helt. Jeg hadde sikkert visst null om datamaskiner, ikke hatt noen til å støtte meg i krangler med mor, og måttet ta bussen til byen mutt putt alene da jeg var 8.. nope. Bror er en nødvendighet.

Og RoI uten Rebekka? Umulig:)