fredag 17. april 2009

9x7=63

De siste ni helgene har jeg tilbragt sammen Ole Gustav, og andre hyggelige mennesker=) Og det har vært så utrolig kosligå faktisk gjøre noe i helgene... Før disse 9 ukene har jeg tilbragt fleste parten av helgene her i kauto, sittende på rommet mitt uten særlig mye å gjøre.... Så det å endelig gjøre noe har vært en utrolig god ting =o)

Jeg har på en måte levd fra helg-til-helg, kanskje det er derfor de siste ukene er gått så fort? Men uansett hvor hyggelig det er å være med hyggelige og koslige mennesker, så blir man sliten til slutt... Så denne helga er Ole Gustav i Honningsvåg, jeg kunne jo dratt til Alta selvom han ikke er der da, er jo så utrolig mange andre bra mennesker der også=)

Men, nå har jeg jo vært sammen folk hver helg de siste ni ukene, og forrige uke ( i påskeferien altså), så hadde jeg jo besøk, og var på besøk og slikt.... Jeg ble rett og slett helt sliten....
Så jeg skal innrømme at etter at jeg dro fra alta igjen på mandag, så var jeg såppas sliten at.. nei.. jeg vet ikke....

Men man kan vel si at jeg begynte å tenke teite tanker, som at folk var sure på meg, rett og slett at ingen likte meg:p det var egentlig bare en skikkelig fæl følelse, enda jeg prøvde å fortelle meg selv at det bare var tull, siden jeg på en måte visste at det ikke var sant... Men hodet mitt ville at jeg skulle tenke at folk var sur på meg og ikke likte meg... Enda jeg hadde null grunn til å tenke det.... Jeg ble rett og slett bare sittende med skikkelig hjemlengsel, og savne senga mi hjemme...

Menmen.... Jeg sov nesten hele tirsdagen og onsdagen etter at jeg kom hjem fra skolen, så nå har jeg fått sovet og slappet en del av, noe som er utrolig godt=)

Men det jeg egentlig skulle frem til, er at denne helga er første helg på 9 uker, at jeg ikke skal noen ting, bare være i kauto og slappe av=) Og det blir en god ting:)

2 kommentarer:

Carita sa...

Jeg har prøvd samme trikset før... å skulle være sosial hver helg og reise hit og dit og få med seg alt mulig. Det fungerer ikke helt i lengden. Man blir sliten. Det gjelder nok å finne balansen mellom deg og meg den siste tiden :p

Mihi!

Jeg er ihvertfall ikke sur på deg. Bare så du vet det ;)

Rebekka sa...

jupp, ikke være for lite sosial, og ikke for mye... hm... trodde egentlig ikke det gikk ann å være "for mye" sosial... men det fungerer vel tydeligvis... på en eller annen måte...

=) Jeg tror egentlig ikke at det er noen som har vært sur på meg heller, egentlig... det har liksom bare vært en teit følelse/tanke... og jeg liker ikke å føle det sånn...

men nei.... det blir nå gått med en helg uten planer=)

Glad i deg, Catta <3
=)