torsdag 16. april 2009

Den eneste?

Har du noen gang tenkt på hva du ville gjort hvis du var den eneste personen igjen på jorda?
Vel... Mulig jeg har gjort det... Men kan ikke huske hva jeg ville gjort... Ikke vet jeg det nå heller... det er kanskje et spørsmål som bare skal stilles i ny og ne... eller no... Jeg vet nå hvertfall at jeg ville følt meg ganske ensom...

Jeg tror kanskje jeg ville gått rundt og sunget høyt for meg selv en eller annen fin plass, kanskje ta meg en tur inn til et tjern, nyte stillheten, tilværelsen og kanskje ta meg et nattbad, prøve å nyte ensomheten så mye som mulig... Hm... Ja, noe sånt ville jeg gjort, og lagd meg et fint lite bål, med grillede marsmellows og pølser.... Gå natturer, se på stjernene....

Hm... Tror jeg er ganske glad egentlig for at dette er ting jeg heller kan dele med andre... Det er mye hyggeligere enn å gjøre det alene... Huff... tenk å være den eneste personen... jaja... Heldigvis er jeg ikke det, og det er jo en ganske fin tanke.

4 kommentarer:

Carita sa...

Huff! Etter min erfaring med å sitte alene her nede og lese til eksamen i mange dager har jeg funnet ut at jeg ikke hadde fungert som den eneste personen igjen på jorda...

det er en grunn til at eva ble skapt... mannen var ensom. vi er ikke skapt for å være alene...

Rebekka sa...

Nei, og det er jeg ganske glad for... Ensomhet er ikke noe gøy....

Takk Gud for at vi alle er sammen=)

Carita sa...

"Sammen er vi mindre alene"
;)

(har du sett den? ellers kan vi se den når du kommer!)

Rebekka sa...

Nei har enda ikke f¨tt sett den:p men jeg husker at du kjøpte den:)

Jupp, det er en date, vi ser den når jeg kommer hjem=D