tirsdag 24. august 2010

Kamera, puslespill, hund, og tur

Jadda, gjett hva jeg har gjort... :O jeg har kjøpt meg kamera :D Canon 500D, så nå er alle pengene min borte... menmen... jeg er fornøyd hvertfall =D ^^
Seinere idag skal vi på tur med hundekjøringsklassen, men først skal vi trekke hunder=D det blir gøy å se hvem jeg ender opp med^^ gleder meg nå=) var en liten tur med Pusan og fire av valpene hennes, og en ensom valp som mistet mora og søsken i fødselen, Tare heter han, han er barsk og kul=D
Så ja,m vi gikk i fem minutter og hadde litt navnerunde og greier:) koselig å endelig være samlet hele klassen=)

Senere på kvelden hadde vi Øytun-puzzle games:p vi lå bare pittelitt etter vinneren, var Raipas som vant... Skal legge ut noen bilder og iltt sånt etterhvert, men får ikke gjort det nå med det første siden vihar itt å gjrøre fremover. Men det var veldig veldig gøy^^

Nå denne uka skal vi først på tur med linjefagene idag, og klassen min skal overnatte til i morra, og så skal vi på tur med heile skolen fra torsdag til lørdag, da skal vi til skolens hytte, Orros. Så jeg gleder meg=D

Føler litt at jeg er vandt med å legge meg litt seinere enn de andre på Komsa da, eller... ja... Jeg er hvertfall alltid en ac de siste som forsvinenr fra stua, men ja... det får gå, da får jeg meg barelitt mere søvn, og det er vel bra... ? ^^ ja, det er nok det=)

Men nå må jeg fyke, skal ha husmøte kvart på elleve, og skal prøve å få pakka litt før det,selvom vi ikek drar før etter middag;) =)

stoooor klem^^

2 kommentarer:

Carita sa...

Hihi! alaska husky er trekkhunder. En trekkhund er hunder som man kan trekke...

Trikset hvis stua di blir for fort tom for din smak er å finne noen andres stue, eventuelt noen andre som kan fylle opp stua di.

:p

Rebekka sa...

haha xP tørr vits xP skjønte den ikke før nå (a) derfor jeg ikke har svart *plystre*

Jupp, men ehgentlig er stua vår en syua hvor det nesten alltid er minst to personer nesten hele tiden, så det er koselig^^

Også har vi begynt å henge opp bilder på veggen:D det er kos! ^^