torsdag 27. desember 2007

Da har det skjedd...

Noe jeg egentlig aldri hadde trodd skulle skje skjedde....
Du sitter selv å ser på det.
Er det ikke rart? Når ting plutselig skjer?
Når du gjør ting, som du selv aldri hadde trodd.
Når du gjør noe helt annet, og plutselig kommer det dumpene inn i hodet ditt at dette skal du gjøre nå.
Selvom du aldri selv hadde trodd at det skulle skje.
Er det ikke pussig?
Jeg synes hvertfall det.
Det at jeg nå sitter her å skriver, det at jeg skriver på dette stedet.
På denne maskinen, på denne siden, tenk at her kommer det kanskje til å komme mange å lese, eller kanskje ingen, eller noe midt i mellom. Alle tankene, alle ordene alle tingene som kommer til å være på denne siden. Som kommer til å bli lagret ett eller annet sted, kanskje for evig, eller kanskje bare for en liten stund.
Pussig er det, og rart.
For her sitter jeg å gjør noe jeg aldri før hadde trodd jeg skulle gjøre.
Håper du får noe ut av det, eller kanskje er det bare du leser for å lese, fordi du lurer på hva som skjer. Jeg vet ikke.
Men jeg håper det ikke tar heisen rett ned uansett, for det er jo noe jeg faktisk gjør selvom det var noe jeg aldri trodde jeg skulle gjøre.

Ingen kommentarer: