mandag 31. desember 2007

RoI

I dag fikk jeg en mld. om at RoI folk skulle på kino å se film, og at jeg måtte si ifra hvis jeg kom, og det gjorde jeg selvfølgelig:D Jeg merker jeg blir så glad når det skjer no med RoI, det er alltid koslig, de er alltid snille, det er alltid god stemning:) Også var det venner der som jeg ikke hadde sett på lang tid, en som bor i Wales, en i Frankriket og en på sørlandet ett sted.... de bor så langt vekk.... Er så deilig når man treffes igjen etter så lang tid. Filmen var bra den:) vi så Arn, absolutt å anbefale:) Og etter det, så skjedde det vanlig som skjer når man er med RoI, man blir stående å prate. Vi sto der sikkert i en halv time, bare prat, er sånn det er, gå ti meter, stopp opp å prat i ti minutter, gå ti meter, stopp opp å prat i ti minutter.... osv... Det kan være litt iriterende, for man kommer ingen vei, men samtidig, så er det RoI vi snakker om, og blir jo litt feil hvis det ikke er sånn.
Det endte med at vi kom oss hjem til en som bor i høvik, der ble det litt mat, RC cola, og sånn gul appelsin brus av samme slaget, og godteri=)
Er så godt å være med RoI, selvom mobbe-løsnesene-lekene er der:P er jo litt gøy:D særlig når jeg banker alle.. ( innbiller jeg meg...(:P) ) Er ikke alltid like greit å være liten, og mobbeoffer samtidig:P Mulig det er derfor jeg er det....hm....
Jaja... det værste som skjedde varjo når bussen hjem ble frsinket, og jeg måtte sitte på Oslo S i en heeeeeel time å vente på siste tog... var en mor her hjemme som ikke var heeeeelt fornøyd, og det skjønner jeg godt...
menmen, klokka tikker, og jeg får komme meg i seng...

Ingen kommentarer: