mandag 31. desember 2007

Et helt nytt år!!

Ja, så er det ikke mange timene til det nye året er her, til ferien er slutt, til folk reiser tilbake dit de bor. Tenk det... Nå er det ett helt nytt år å ta fatt på. nye ting å gjøre, gamle ting man gjør igjen, og ting man aldri gjør. Kanskje vil dette året bli bedre enn det forige, eller kanskje omvendt. Man håper alltid på at det nye året vil bringe nye, og bedre ting, men samtidig, så vet man om alle de tingene som aldri vil skje igjen. Jeg synes det året som snart er over har vært blandt de beste i livet mitt.... nå har jeg kanskje ikke så mange år å ta fra, men av de årene så er det det beste. Men samtidig som det har vært det beste, så har det også vært det værste, det har skjedd store forandringer, forandringer jeg godt kunne vært foruten. Men hvis noen av forandringene ikke hadde vært der.... hvor ville jeg vært da? ville jeg fortsatt ha gjort det samme som året som nå har gått? hvordan ville det vært?
Hvilke forandringer kunne jeg klart meg uten? Jeg vet ikke alle, men det er noen stykker jeg kunne klart meg uten. noen ganger skulle jeg ønske at man kunne spole tiden tilbake, bare for å oppleve en ting en gang til, eller for bare å være... bare være der, bare kjenne det samme som da. Men det går ikke... fordi nye ting venter, og nye ting kommer, enten man vil eller ikke, så kommer de alltid, de er der alltid, og vil aldri forsvinne.

Ingen kommentarer: