tirsdag 10. februar 2009

129

Den første måneden etter jul, har egenlig gått ganske bra, selvom jeg ikke har hatt venner eller familie, hjemmefra, her... Den første måneden gikk relativt fort, men nå, så føles alt ut som å gå über sakte.... De fire månedene som er igjen av skoleåret, føles som en evighet...

Det er bare to måneder til Idun kommer oppover, og det kommer til å bli kongebra:D men det er så lang tid, fire måneder, de virker så lenge til at jeg skal hjem, fordi jeg antageligvis ikke er hjemme før sommerferien...

Det er 129 dager igjen til den tiden... Jeg har virkelig lyst til å ta meg en tur hjem før den tiden.... bare en liten tur, treffe mamma og pappa, familie, venner.... Men det koster å komme seg hjem, og det tar tid å komme seg hjem...

2 kommentarer:

Carita sa...

Det er under fire uker til jeg kommer opp en tur, da... hjelper ikke det litt?

jeg syns 4 mnd er kjempelite. bare disse 8 ukene i praksis kommer til å suse avgårde... så sitter jeg der med skjegget i postkassen og en sykdomslæreeksamen jeg ikke føler meg helt kompetent til å besvare...

det kommer til å gå fort nok når u innser hvor lite tid du egentlig har igjen der oppe, bex...

Rebekka sa...

Jo...=D det blir også sykt bra...
hmm... nå driver vi med en oppgave som vi skal drive med i to uker, den neste uka, så skal vi til jokkmokk, uka etter det, så kommer du :D uka etter det, så komme max Manus på kino i kauto... så er det fire uker skole, så er det påskeferie=D så skal klassen på overnattings skitur. Uka etter er det tre dager fri, i forbindelsen med første mai... Så to uker skole, så 17 mai, så tre dager skole, og langhelg, er det de tre siste ukene vertsfamilien er hjemme, og så er det siste skoleuka... hmm.... rart å vite "alt" som skjer fremover..... =p