tirsdag 3. februar 2009

Lulila=)

Jeg vet jeg har vært dårlig på oppdateringer her den siste måneden.... meeeen jeg tenker jeg vil prøve å gjøre noe med det i de neste som kommer=) Har hatt problemer med å komme meg inn i skrivehumør etter jula nemlig, men vi prøver på nytt nå, og skal klare det, sant? Jupp=)

Det er noen ting jeg er helt sikker på, og det er det at ja, dette året blir bra, og ja, jeg kommer til å savne folk når jeg tutler hjem igjen til sommeren....
Jeg er også sikker på at neste år kommer til å bli et über bra år det å, er så mange ting jeg skal da, som jeg ikke fikk/får vært med på i år, så det kommer til å ta av. bare for å nevne noen av tingene:

Filadelfia
Operaball
Blankvåpentrening
drama
spilling
kvennin
RoI- bursdag
Vinter
Hamar middelalderfestival
Oslo middelalderfestival
Compitum Teatrum

og generelt familie og venner rundt omkring=)

Jeg har fått hengt opp noen plakatting på veggen min etter jula, og noen bilder av valpekull fra jeg var liten, og andre bilder fra jeg var liten=p hihi :)
Jeg har lest ut Twilight serien, men siden ikke alle har lest den ferdig, så vil jeg ikke si noe om hva jeg synes her;)

Jeg har rett og slett kommet i lesehumør:D og det er bra:) Det er ganske gøy, fordi de i klassen synes jeg er gæærn siden jeg har lest ut både bok 3 og 4 i twilightserien siden torsdag forrige uke:p og siden de er på engelsk... .p hihihi=)

Tror kanskje at bøkene kan bli et pittelite problem når jeg skal hjem, siden de veier litt:p tror jeg kommer til å få overvekt på vei hjem:p fikk det akkurat ikke når jeg skulle opp:p men... uansett, nå har je gflere bøker, og flere ting:p

Mamma minnet meg nettop på noe... og det er det at januar er over.... og jeg synes januar er gått fort.... noe som vil si, at siden det bare er to måneder til påsken, så vil det si at det å kommer til å gå fort... og jeg gleder meg til påsken.... da kommerIdun på besøk:D det blir konge :D :D

Og etter det er det bare to mnd. til skoleslutt.... wow... det er visst ikke så lang tid nei....

hmm... ja..dette er vel forsåvidt det jeg har å si for denne gang... snakkast i morgen;)

Ingen kommentarer: