tirsdag 10. februar 2009

kribling i maaaagen...

*krible krible krible* Det er akkurat det jeg føler nå.... Har mest lystt til å dra hjem å legge meg inn under dyna, og bare bli der resten av uka... ja... det ville vært fint...
Jeg skal iløpet av dagen ned til rektor... tror du jeg har gjort noe galt?
Isåfall, så kan du puste lettet ut, for jeg har ikke det...

Jeg skal ned til rektor og spørre om det er greit at det kommer fire mennesker hit på fredag, og om det er greit at de kan låne et klasserom eller slikt i storefri, for å ha en liten konkuranse, og for å snakke om Jesus, og det de tror på...
De kommer fra ny generasjon... og er blitt utsendt fra filadelfia i Oslo...

De jeg har nevnt for at jeg skal spørre om dette, de er skeptisk og tror ikke at det blir et ja fra rektoren.... Og jeg selv, ja... jeg har ingen anelse....
Jeg vet bare at magen min holder på å dø av kribling.... gruer meg? gleder meg? jeg vet ikke... vet bare at det er noe jeg må gjøre iløpet av dagen....

Tenke jeg skal gjøre det etter siste time.... barabosh.... Jeg vet ikke engang hvor rektor har kontor >.< doh....
Æææ..... *krible krible* bah.... *leke sau*

Så vet dere det.... Og mens jeg er så godt igang med å legge ut sanger i hver post.. så hvorfor ikke en sang til?




You don't have to worry
And don't you be afraid
Joy comes in the morning
Troubles they don't last always
For there's a friend in Jesus
Who will wipe your tears away
And if your heart is broken
Just lift your hands and say


You don't have to worry
And don't you be afraid
Joy comes in the morning
Troubles they don't last always
For there's a friend in Jesus
Who will wipe your tears away
And if your heart is broken
Just lift your hands and say


Oh

I know that I can make it
I know that I can stand
No matter what may come my way
My life is in your hands


So when your tests and trials
They seem to get you down
And all your friends and loved ones
Are nowhere to be found
Remember there's a friend in Jesus
Who will wipe your tears away
And if you heart is broken
Just lift your hands and say


Oh

I know that I can make it
I know that I can stand
No matter what may come my way
My life is in your hands


I know that I can make it
I know that I can stand
No matter what may come my way
My life is in your hands


With Jesus I can take it
With Him I know I can stand
No matter what may come my way
My life is in your hands
My life is in your hands
My life is in your hands

4 kommentarer:

Carita sa...

Er det meningen får de nok lov... men det er jo greit å be litt om det på forhånd, sant ;)

*tommel opp*


det går nok bra!
:)

Rebekka sa...

Jej^^ det gikk bra også, dde kommer på skolen på fredag;) =)

hihi=)

Anonym sa...

DDE eller de?

Rebekka sa...

de :p hehe... De kom, varikke mange elever som kom å hørte på da... :p menmen.... helga ble KONGE bra:D *Glad*