torsdag 12. mars 2009

En dag her, en dag der...

Jeg har hatt lyst til å skrive et innlegg de siste dagene, problemet er bare at jeg ikke egentlig vet hva jeg skal skrive om.... Jeg kan skrive om hva jeg har spist idag, men hva er vel det av stor interesse for dere? Jeg kan si at vi skal ta klassebilder i morgen, og jeg kan si at jeg gleder meg syyykt til å komme til alta igjen i morgen, det blir bra:D
Jeg kan også fortelle at Bjørnar Andersen måtte trekke seg fra iditarod. på grunn av skade...

men et innlegg med mening hadde vel kanskje også vært en bra plan... men hvor er meningen i dette innlegget?
tja.... jeg kan vel... nei... jeg vet ikke...

De siste fire helgene har jeg tilbringt i Alta, pluss en tir-ons og en mandag.... hihi=) det har vært ganske hyggelig=) det er faktisk 15 dager på 27 dager :p hihi=) selvom det er jo noen av dagene hvor jeg har vært både i kauto og alta, sånn fredager og sånt... men likevel=) hiihi:) litt gøy, og veldig koslig=) hurra:D

Alta er en bra plass, og menneskene der er enda bedre=)

I helga var jo Carita her i forbindelse med Finnmarksløpet :D de var såååå koslig=D vi sov hos Ole Gustav, og det var så godt å se henne igjen:)
Merker det blir godt å komme hjem en tur, 26 april- 3 mai, det gleder jeg meg til=D hurra:D
*glede seg masse*

meni morgen blir også bra, da får jeg sitte på, sammen en annen i "klassen", med en lærer på skolen, så slipper å betale buss og slikt, også skal jeg treffe Ole Gustav på Filadelfia og spise middag der:) det blir bra=D *glede seg masse til det å* blir bra. bra:D

ha en fortsatt fin dag=) Og hør denne sangen:D minner meg om da jeg var liten:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Liker denne!
m