onsdag 4. mars 2009

Team norge og Elisabeth=)

I dag har team norge og Elisabeth fra ny generasjon kommet til kauto igjen, og i morgen skal de stå på skolen med quiz og stand og slikt:D så det blir bra:D

Livet er generelt bra for tiden, føles litt som at alt går min vei, så jeg går nesten å venter på at det skal skje noe som ikke er så bra, slik at jeg kanskje kan være litt forberedt når det skjer.... men det går jo ikke...

Som Marion hadde på russekortet sitt den gang for 6 år siden var det vel... "Den som gråter over sorgen på forskudd, lider over den to ganger" Og det er jo helt sant.

Ikke at jeg går rundt å gråter over triste ting som kommer til å skje en gang, uten at jeg vet hva de tingene er eller når de skjer... Og ikke det at jeg ikke nyter livet som det er nå, livet mitt er rett og slett herlig, og det er umulig å ikke nyte det.

Jeg er kommet nærmere Jesus dette året, bare generelt etter jul... Jeg har fått meg den beste kjæresten... Skolen går jo ikke så værst, begynner å bli litt skolelei, men går ganske bra fordeom... Det er bare noen dager til Carita kommer... Det er bare en månde til Idun kommer... Vertsfamilien jeg bor hos er den beste jeg kunne kommet til, de er bare snille og gode=D Jeg har blitt kjent med så mange bra mennesker... Og jeg tror det var Guds mening at jeg skulle hit...

Livet mitt er rett og slett bare bra for tiden:D
Det er så masse fantastiske mennesker ute i verden som man blir kjent med, og det er så godt:D

I Paulus’ brev til filipperne 4. 4-7 står det:

4 Gled dere alltid i Herren! Igjen vil jeg si: Gled dere! 5 La alle mennesker få merke at dere er vennlige. Herren er nær! 6 Vær ikke bekymret for noe! Men legg alt dere har på hjertet, fram for Gud. Be og kall på ham med takk! 7 Og Guds fred, som overgår all forstand, skal bevare deres hjerter og tanker i Kristus Jesus.





Vær gode mot hverandre, vis omsorg og elsk hverandre!!

Ingen kommentarer: