tirsdag 31. mars 2009

Helg, ferie og praksis

Jeg har ikke vært helt flink til å oppdatere den siste tiden, har puttet inn en sang i ny og ne for å vise dere en fin sang... Men et ordentlig innlegg... ja... det er jeg ikke vært helt kjempeflink til den siste tiden, var jo ikke så værst før jul... menmen...

Nå nermer tiden seg sakte men sikkert mot helg igjen, og ferie. På fredag, så skal jeg til Alta igjen, treffe Filla folk, det blir bra, de er nemlig skikkelig bra, så da må det jo bli bra:D Og Ole Gustav er jo også en av dem, så dette blir en goood helg:D selvom alle de siste helgene har vært gode og brae:D

Også er det jo påskeferien som står på dørstokken, og husker dere hva som skjer da? På søndag nemlig, da får jeg besøk av Idun, og det blir så bra:D har ikke sett henne siden jula, og det er jo ca.. eh.. 86 dager eller noe... hehe... så der er en stund...
merker det blir så godt å komme seg hjem i april-mai en tur... savner dere der hjemme ganske mye nemlig... Men samtidig, så er det bare to-tre mnd. igjen av skolen... og det er trist.. vet jo ikke når jeg ser disse folka her oppe igjen neste gang.. kan jo sikkert gå ganske langlanglaaaang tid....... huff... Håper det ikke går for lang tid....

tenker på å kanskje ta meg en tur opp hit i løpet av neste år en gang da.. enten til Nilut kuppen, eller til påsken... hadde jo vært vedig hyggelig synes jeg=)

Var i Alta i helga, og Ole Gustav er med på å spille pauker og forskjellig til Annie oppsetning denne uka, så jeg var å så på mens de øvde, og han spilte i et miniorkester, og så var det jo dette teateret som øvde... og gjett om jeg savner å spille orkester og teater? Savner det noe så sinnsykt...

satt der jo gankse lenge å så på både på lørdagen og søndagen, og det var en som kom bort ( rektoren) og spørte om jeg ikke syntes det var kjedelig å sitte så mange timer å se på at de øvde og slikt... men hallo... jeg kan jo ikke synes det er kjedelig.... satt der å bare ønsket at jeg kunne vært med selv:) hadde vært gøy:D

Så det blir bra med teater og musikk til høsten.. det gleder jeg meg skikkelig til... Blir bra=D og kråkstadkurset i år blir konge, og alt blir rett og slett bra:)

Livet er bra!
Helga blir bra!
Ferien blir bra!
Besøk blir bra!

så joda=) Enjoy noen bilder fra mitt nye kamera, og se hva jeg driver med denne uka=D vi har praksis og lager snøskulpturer til påskefestivalen:) dette er våres skupltur, en samisk sol;) hurra:D

1 kommentar:

Lady_Marion sa...

kult med praksis :-)