tirsdag 3. mars 2009

Jokkmokk=D

Fra Onsdag til fredag forrige uke var klassen min, og klassen under på tur til jokkmokk. Var sykt koslig:D Vi reiste fra skolen klokka 14.00 på onsdagen. Vi stoppet flere forskjellige steder på veien, blandt annet på en bensinstasjon, og gjett hva som var naboen til bensinstasjonen?
kioskpiraten:D hvor koslig er ikke det navnet på en kiosk? Jeg fikk desverre ikke mulighet til å gå inn å se hva som var der inne da.... men bare hør navnet :D

Noe som vi også fant på denne bensinstasjonen, var denne fansy bilen:D den var ganske kul, og jeg spørte tillogmed eieren om å få ta bilde av den=p hihi :) Den var veldig fansy hvertfall:)

Vi stoppet også på en plass for å spise middag, der kunne man bestille en barnemeny hvor man fikk med et kinderegg, så såklart kjøpte jeg det:D Det kom også en litt skummel mann inn dit når vi var der, han hadde med seg hund, og var ikke så veldig snill mot de som sto bak kassen...


Vi spiste maten og kjørte videre=) vi stoppet egentlig ganske mange steder på veien egentlig:p
Vi var fremme i jokkmokk rundt ni-ti tiden på kvelden,så det hadde vært en lang dag i bussen, og alle var vi glad for å komme frem til slutt=)

På torsdagen dro vi til en fyr som drev på med garving av skinn... Jeg har ikke direkte noe imot skinn... men dette ble litt for mye, her snakker vi skinn over det hele, et bjørneskinn med hodet fortsatt på, og pelsting over alt... Jeg synes ikke det var så koslig akkurat der egentlig...

Etter dette fikk vi traske rundt i jokkmokk og gjøre litt som vi ville, og da var kameraet mitt uheldig å dette i bakken, så det er ikke alle de neste bildene som er sånn kjempe bra... men dere får overleve;)
Det minste pizzastykket:)
Verdens morsomste caprisone ( er det ikke det det heter...? )


Karen Marit, Margrethe og Berit Magdalena=D

Her er de igjen gitt=) Vi hadde et par lange netter på dette rommet, men alltid koslig å prate:D var så bra:)

Og meg som leker kul, med Ole Gustav sin hatt, og nye solbriller=p


Takk for en super tur folkens:D dere er bra=D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Suuuuper tur ! :D
Vil tilbake !

Rebekka sa...

jaa... meg å^^ varså koslig=D