fredag 15. august 2008

Brikkene faller på plass

Nå har nervene begynt å roe seg litt... Fikk idag vite hvordan det blir der jeg skal bo. Og det hørtes veldig bra ut=)


Jeg kommer til å bo i kjelleren til vertsfamilien min. Der kommer jeg til å ha eget rom, eget bad og dusj, og egen inngang. Og heldigvis er det også trådløst nettverk der=D
De har også planer om å sette inn en TV i kjelleren hvor jeg skal bo, noe jeg egentlig ikke hadde regnet med, men synes det var veldig snilt=)

Jeg kommer til å spise måltidene sammen med familien, og jeg får sitte på noen dager inn til skolen=) Stedet ligger ca. 2-3 km. fra skolen, så det tar ikke allverdens tid å gå dit heller, men de går også skolebuss;)

Jeg har vært ute å handlet inn ting til jeg skal dra, og mangler nå bare ett par ting som skal fikses i morgen.

1 kommentar:

Anita sa...

Rebekka:D kommer til å savne deg! Du må lære deg å joike:O