tirsdag 26. august 2008

En liten beklagelse

Da jeg egentlig hadde tenkt å legge inn bilder av at vi barket kvister idag, men ikke har bilder siden kameraet var tomt for batteri, har jeg ingenting å si utenom beklager... vet der er noen som har ønsket segg ett par bilder av hva vi har drevet med på skolen.... men frykt ikke helt, for på torsdag skal vi høste inn teger( teger en en type røtter) som vi skal gjøre noe med;) så da blir det noen bilder der;)

Dagen idag har det ikke skjedd stort... har barket kvsiter, fått opplæring i biblioteket på skolen... ryddet rommet mitt, og tatt bind på bøkene mine=)
Også har jeg kjøpt meg Nemi blad:P :D hihi^^ og ... hmm.. sett på film...
ja... :p er vel det jeg har gjort stort sett;P


skal prøve kanskje å få tatt noen bilder i morgen å=) da har vi ett par timer duodji, og litt sånt... men vi får se hva vi gjør i de timene da=)

Merker egentlig at jeg gleder meg til å ha allmenn fag... =) gleder meg mest til samf. har ikke hatt det siden 10. klasse =) Og matte å.... eller... økonomi heter det nå... så vet ikke hvordan det blir, men har mer lyst på matte enn økonomi:p
Og engelsk blir fint=) og norsk:D samisk blir også gøy=)
men mest gleder jeg meg til smf. =)

Så da vet dere det=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Beeex? Kan du lage et skaft til samebladet mitt? Væresåsnill?

Og så til noe mer alvorlig: Trives du der?

Janne Cecilie sa...

Vi skal nok finn en måte og overleve at kameraet ditt valgte å gå tom for batteri akkurat i det du skulle bruke det...
Lykke til videre!
Håper du trives der oppe :)
Klem