fredag 19. juni 2009

Adjø...

Ja, nå er det like før.... Det var siste skoledag idag... har ikke annet å si enn 'trist'.... Når får jeg treffe de jeg nå har gått på skole med i 10 måneder igjen...? De er så utrolig bra alle sammen... Og nå... *poff* slutt..... Det var også trist etter første klasse å dra fra klassemenneskene.... Men ikke halvparten så trist som nå...

Vennskapene som har blitt til i løpet av dette året er... Ja... hva skal man si? Jeg vil ikke si at de bare er klassevenner, men mer enn det... De har betydd mye for meg iløpet av året... Kommer til å savne dem så fælt... =(

Karen Marit
Hvor skal jeg begynne? Karen Marit aka K-M, har vært den personen jeg har vært mest med iløpet av året=) Og som vi har prata, hihi=D Det ble tilogmed tatt opp på elevsamtalen, om at jeg og K-M pratet litt mye noen ganger... hihi:-)

Karen Marit betyr utrolig mye for meg, hun er alltid glad og klarer alltid å få meg til å smile^^ Vi har sotti igjen så mange kvelder på skolen for å bli ferdig med skolearbeid, og de gangene har vi hatt musikk på full guffe og sunget med:-D
Det har vi gjort mye iår, sunget, hihi=D

"Never smile at a crocodile, wæwæwæwæwæwæwæwæwæwæwæwæ..."
"She's a fairytaaaal whoyeaah, even though it hurts...."
"tarzan is hansome, tarzan is strong, he is really cute and his hair is strong...."
"Oh, heaven is a place on earth..."

Åh, så mange flere man kunne nevnt.... hehe=)

Vi har vært å spilt biljard, vi har vært på kino, kaffegaleriet, sene kvelder med jobbing til skolefremføringer, teater å sett kautokeino opprøret, snakket masse om hunder, og snakket om så utrolig mye mer... nesten litt sært at det går å snakke om så mye vi har snakket om... =)

K-M sitat
"Å dæven kor du skriv"

Jeg er utrolig glad i deg Karen Marit, og er så superglad jeg er blitt kjent med deg=) Kommer til å savne deg sykt... eller.. feil... jeg savner deg sykt allerede.... Vi må ta turen til kauto neste påske!!

Miss U sweety <3

Margrethe
Hihi=) Margrethe, vår alles lattermilde fargeklump=D Hvor ofte har ikke Karen Marit og meg sitti på klasserommet og plutselig hørt den rungende gode latteren til Margrethe fra naboklasserommet, til og med når vi hadde eksamen, så måtte vi gå inn til dem og be dem være litt stille:p

Margrethe går i masser av farger, og det er jo ganske bra=D hun har farget håret sitt blandt annet rødt=D Da var hun ganske søt, som alltid^^
Margrethe er også en person som lett får en til å smile og le, hun fyller lett ett rom med glede når hun kommer inn:-D

Vi har da også sunget en del=) Og da en del av de samme sangene so meg og K-M har sunget=) hihi^^ Og pratet har vi også gjort=) og prating er en bra ting:-D

Margrethe er litt som meg, hun liker teater og sang og musikk, hun rister isteen før hun drikker den, hun spiser sjampingjong på taco, og hun liker å gå i klær med farger=) Og glad i klemmer=D Hurra for det:-D

Et par Margrethe sitater
"Oi...!"
"I just love my self<3

Berit Magdalena
Lille søte Berit=) Berit er så utrolig bra=) liten, søt, smilende (bortsettfra når man synger: Never smile at a crocodile, wæwæwæwæwæwæwæwæwæwæwæwæ... Så det er ikke så lurt å synge når hun er der)

Setter stor pris på lille magdalena, hun er søt, morsom og utrolig god=) Har tatt bussen hjem med henne en del ganger for å si det sånn=D hurra^^
Hun elsker å skrive små ... hva skal man si... Love-lines?

slike som for eksempel:
Du sitter godt fast i hjerte mitt, jeg satser på å komme inn i hjertet ditt ! :*
You have stolen my heart :*
I can't get to you, though I'm trying to..There are just too many barriers.
Youre voice is my favorite song ! :*

hun er den i "gjengen" som er fra kauto, og det har jo altid vært greit hvis det har vært noe som trengte en liten oversettelse:-p hihi^^

Berit er en utorlig god klemmer^^ Og ja, Berit er Berit, liten søt og god... men kanskje ikke så uskyldig som man tror? :-p hihi^^

Jeg er fantastisk glad i deg Berit=) Og håper at jeg kommer opp i påsken neste år, slik at vi kan treffes her i kauto da... savner deg også allerede... Det å vite at man ikke kommer til å se en på veldig lang tid foråsaker fort savn synes jeg... og det er trist...

Marianne
Morro Marianne^^
En utrolig god og bra jente=D som har hund og hadde valper^^ ihii:-)
Hun er kanskje ikke den jeg har vært mest med... Men hun er utrolig god, og jeg er blitt veldig glad ihenne=D

Marianne kommer med morroe kommentarer, og kan vær "alvorlig" det ene øyblikket og plutselig sprute med latter=D

Er blitt så glad i deg marianne:-D Og håper du også er i kauto til neste års påske^^ det hadde vært bra:D
(P.S. synes godt du kunne kommet innom skolen å sagt ha det bra før du dro:p )
Miss U <3



Si meg, hva betyr adjø
Er det bare trist
Noe som sårer deg
Tro meg, vi skal ta adjø
Ikke sånn som sist, da jeg gikk fra deg

Ref.:
Jeg vil alltid huske deg som en venn
Om vi aldri mere sees igjen
Vi har våre minner
De vil aldri dø
Nå er tiden inne
Til å si adjø

Si meg, hva betyr adjø
Kan det ha verdi
Om alt er forbi
Tro meg, vi skal ta adjø
Vise kjærlighet, om vi skilles helt

Ref.

Adjø



Men nå må jeg få pakket... har ikke fått startet ordentlig enda... Ønsk meg lykke til...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønner at det ikke er lett å reise hjem. Husk bare på at alle mennesker du treffer setter sitt spor i deg på en eller annen måte. De vil alltid være en del av deg, og det beste er når du kan tenke tilbake på stunder med glede i hjertet. Noen kommer du kanskje til å se mye, andre muligens treffe av og til, enkelte ikke i det hele tatt, men allikevel vil de være en del av deg. PÅ samme måte er det med de andre: Du har satt ditt spor i dem. Det er viktig å huske på!
"bjørne-klem"

Margrethe sa...

Du e nu så skjønn min kjære Rebsky! :D
Og du skriver så gode ord om oss alle, så æ syns du også fortjener noen.. Du e helt fabelaktig! Og det hadde virkelig ikke vært det samme uten dæ! Du er som en stor kake med overraskelser inni ^^
Glad i dæ! <3
Kommer til Oslo i høst!

Rebekka sa...

yay=D jeg er en kake :-D hurra^^

Carita sa...

Rebekka er en kake :D
Jeg gleder meg til hun kommer hjem!
*sikle*

Rebekka sa...

Hey... Du skal ikke spise meg... :o
Det er det frekkeste.. hmpf...
Så jeg gleder meg til å komme hjem sjæl, hvis du IKKE spiser meg opp...

:p