lørdag 6. juni 2009

Nå akkurat nå...

Nå er mamma, morfar, Marion og Aron på vei til Danmark... De er ganske heldige spør du meg... jeg vil også gjerne dra til Danmark i sølvbryllup...
Menmen, man kan jo ikke få med seg alt som skjer når man bor så langt nord, det vet jeg jo...

Det er ikke lenge til jeg må begynne å pakke tingene mine heller gitt... skal faktisk hjem om 17 dager:D det blir såååå bra=D merker at jeg er ganske klar for å komme meg hjem nå... Kommer hjem den 23 Juni =D hurra^^ Da får jeg truffet søtesøte Vidda også=D det blir jo ganske koslig merker jeg=D hurra^^

Den 24 skal jeg på tannlegen da.. det blir jo ikke så morro.. tror ikke jeg har hull, men det er uansett bare veldigveldig skumelt med tannleger synes jeg... De dytter stor ting inn i munnen din for å ta bilde av tennene dine, og de puster kald luft på tennene dine og dytter og poker på dem med en skarp tynn sak... og har man hull, så borrer de... og det... det er ikke noe morro... huff...

Jeg leste i bibelen istad, så kom jeg over Johannes 1.12-13 hihi:D den minner om Elisabeth, Alta folk, og Ungdomshelga som var i februar. Der står det nemlig:

For alle de som tok imot han,
de gav han rett til å bli Guds barn,
dem som tror på Hans navn,
de er født, ikke av blod,
heller ikke av kjøds vilje,
heller ikke av manns vilje,
men av Gud.

Grunnen til at det minner meg om det det gjør er fordi at Elisabeth lærte den bort til oss på ungdomshelga, ved å rappe den=D det var ganske gøy^^ tihii:) Det er jo også et veldig bra vers^^ hurra for Gud<3

Så jadda... så vet dere litt hva som foregår i hodet mitt... kanskje ikke det mest spennende for dere å lese... men jeg vill skrive noe... er litt rastløs skjønner du... så .... ja...
Jeg gleder meg nå hvertfall til å komme hjem:) det blir ubeskrivelig godt^^

17 dager igjen =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi gleder oss også!
m

Rebekka sa...

hurra^^ bare 4 dager igjen nå=)