mandag 1. juni 2009

Snart

Jeg sitter her igjen, med samme følelsen jeg har hatt så mange ganger før; jeg vil skrive noe, jeg vet bare ikke hva... så... ja... det blir nok et litt tomt innlegg...

Det er første dagen i måneden nå, den er over om to minutter... hvertfall i skrivende stund, den er sikkert ikke det når jeg faktisk poster den.. Hvis jeg overhode poster den, siden det sikkert blir en veldig meningsløs post... igjen... heh... er visst ikke så lett alltid å vite hva man vil skrive, selvom man har en veldig stor "trang" til å skrive...

Dagene nærmer seg nå med stormskritt... det er bare tre uker igjen... Jeg gleder meg nå veldig mye til å komme hjem, og få en ordentlig god pappaklem og mammaklem, det er liksom noe veldig spesielt med slike klemmer, de er gode, betryggende, trøstene og omsorgsfulle og ja, de er rett og slett bare gode=) klemmer generelt er jo bra, men når jeg får en klem av mamma eller pappa, så er det liksom noe ekstra da, som andre klemmer ikke har... om du skjønner... ?

Blir fint komme hjem ja...

jeeg lurer på hvordan jeg kommer til å "leve" når jeg kommer hjem jeg... kommer alt til å være som det alltid har vært? eller kommer det til å være anderledes, etter et år som dette?
Dette året har jeg jo ikke akkurat gjort så kjempemasse... Neste år blir nok ting litt mer stressende, nå er jeg jo vandt med " det ordner seg", "ja ja, vi har god tid, ingen grunn til å stresse" og slikt.. så jadda... menmen... godt blir det uansett å komme hjem.

Ingen kommentarer: