onsdag 15. oktober 2008

Bøker

Children of Hùrin

Dette er en bok jeg kjøpte meg når jeg var hjemme i høstferien. En rett og slett nydelig bok... Den er skrevet av J. R. R. Tolkien og redigert av sønnen hans Christopher Tolkien ( hvis det er redigert det heter). Uten å si for mye om boka, så vil jeg bare si at den er veldig fin, rett og slett vakker bok. Anbefaler alle på det sterkeste å lese den... =)


Også har jeg kjøpt meg en ny bok idag. Hadde egentlgi tenkt å låne den av Carita, men så sto den rett forran meg når jeg kom inn i butikken... Da måtte jeg jo nesten kjøpe den:)

De gales hus

Da jeg ikke har kommet så langt i den enda, så vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive om den...
Men jeg var å så på den på kino i høstferien, og jeg likte den, den var fin...=) Så jeg gleder meg til å få lest den:)

3 kommentarer:

Audun Skorstad sa...

Nå ble jeg glad! Narn i hin Hurin er en fantastisk vakker og sørgelig historie. Sammen med historien om Beren og Luthien, er det Tolkiens absolutt beste verk.

Henrik sa...

Children of Hùrin står i bokhylla mi!:D har ikke fått lest den enda, men jeg skal! snart!=)

Rebekka sa...

Den m¨du få lest:D
rett og slett verdens nydeligsteog vakreste bøker... ^^
=)