tirsdag 7. oktober 2008

Vennskap

Hva tenker du når du hører ordet vennskap?
ta 30 sekunder og tenk litt på det...

*
**
***
****
*****
******
*******
******
*****
****
***
**
*

Har du tenkt på det nå? Synes du venneskap er en fin ting? blir du glad av tanken på vennskap?

Det blir jeg... Jeg synes vennskap er noe av det viktigste i livet mitt. Uten vennskap, da vile verden vært et mørkt sted.
Uten vennskap så ville ingen vært snille mot hverandre, ingen ville vært vennskapelige i det hele tatt, for det hadde ikke vært noe som het det engang...

I familien er det vennskap, overalt er det vennskap og kjærlighet... Begynner å tenke litt på filmen 'Love actually', der snakker de om at kjærligheten faktisk er overalt.... og kjærlighet går for meg litt som det samme som vennskap...

jjeg er så glad for all kjærligheten og vennskapeligheten jeg har fått opp gjennom tiden både fra familie og venner.... Det er jeg virkelig takknemlig for:)
Er du?

2 kommentarer:

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

Må bare legge til denne:

VAD ÄR EN VÄNSKAP:

"Vad är en vänskap?
Kan den förklaras?
Blicken som säger
Vänner är vi
Sällan vi talar
Om vad vi känner
Vi bara vet det
Vet det
Vänner vi skall förbli

Fröjd det mig ger att
Du finns i världen
Att vi kan mötas
Och skiljas åt
Helt utan fraser
Självklart och enkelt
Vi bara vet det
Vet det
Vänner vi skall förbli"

Melodien kan du, i hvert fall bør du kunne...

Klem, m