onsdag 8. oktober 2008

Meningsmåling

Jadda... her er resultatet på meningsmålingen for uka som gikk...

Hvilken årstid liker du best?

Vinter 1 (10%)
Vår 3 (30%)
Sommer 3 (30%)
Høst 3 (30%)


Virker som om de fleste ikke er så glad i vinteren...
Jeg selv liker best høsten... Men som Marion sa, ingen årstid er best eller værst, de er like bra alle sammen... Og uten våren ville det ikke blitt sommer, og uten sommer ingen høst, uten høst ingen vinter og uten vinter ingen vår....
De henger sammen alle sammen=)

Neste meningsmåling: Hva mener du at jeg er?

2 kommentarer:

Henrik sa...

Jeg valgte "Unormal" jeg.. men jeg leste det som "Spesiell"=)
"Unormal" høres så negativt ut.. selv om det er positivt :P

GK sa...

Haha. Jeg valgte For normal jeg. Er du for normal blir du til slutt spesiell ;D!<3