torsdag 16. oktober 2008

Den lille fluen

Den stakkars lille flua... Den prøver, igjen, igjen og igjen... Men den kommer seg ikke gjennom...
Men hvis den kom seg gjennom, hva ville skjedd da? Jo, den hadde antageligvis fryst i hjel... Den har ikke stort håp om å overleve hvis den kommer seg gjennom. Så hvorfor vil den gjennom?

Kanskje den bare vil prøve å komme gjennom, helt til det går... kanskje den rett og slett vil dø... kanskje den ikke skjønner at den vil dø hvis den kommer seg gjennom...

Den har vært her lenge, det er nesten rart at den ikke allerede er død...
Den svirrer rundt i vinduet hele dagen, eller, ikke hele dagen, men innimellom... Ellers så flyr den rundt i klasserommet...
Den er nesten litt som en maskot...

2 kommentarer:

Anonym sa...

så trist, men også så fint.
jeg vil også til kautokeino. hvorfor valgte du å flytte akkurat dit for å gå 2vg? :)

Rebekka sa...

Jeg vet ikke helt... :p
eller... jeg gikk design og håndverk første året hjemme.. også skulle jeg søke meg inn på design og tekstil men så ble det ikke noe av linja der, siden det var for få søkere... :p så jeg måtte søke på nytt...:P også var det ingen linjer i nærheten hjemme, som hørtes interresant ut... så da søkte jeg meg inn her oppe:P

Veldig fint her, og trives godt=) så det er jo bra:)