onsdag 29. oktober 2008

Lang tid

Ja, er blitt noen dager siden sist jeg skrev her.... har liksom ikke orket helt å sette meg ned å skrive noenting... :p
Det har skjedd en del siden sist faktisk, mamma og pappa kom til Kauto på fredagen, og jeg begynte med å vis de mrundt på skolen, viste dem alle rommene og generelt rundt om kring så de så hvordan jeg hadde det der;)

Vi spiste middag og slikt her hjemme hos meg, og jeg overnattet sammen dem på campingen=)
På lørdagen dro vi på juls og tittet der, og var på litt sightsing rudnt om her i kauto... :p

Vatr så utrolig koslig å ha dem her på besøk... fikk så lyst til å fer hjem en ukes tid, bare være hjemme litt.... men nå er det bare 7 uker og to dager igjen før jeg er hjemme :D
Har vært her 10 uker og tre dager, så nå er jeg over halveis:D

Var så koslig å ha mamma og pappa her i noen dager, var så godt å se dem igjen:)
Savner dem jo...

På fredag hadde jeg også fremføring i Norsk, om Norrønt, og bare for å skryte litt, så skriver jeg her hva jeg fikk:) fikk en 6'er, så er ganske fornøyd med det:p =)

Jeg ble med mamma og pappa til Alta for å hilse på Aron en tur, på søndag:) så jeg traff han å, det var koslig:)

På tirsdag var det prøve i smf. tror det gik helt greit... =p hadde ikke fått øvd så mye... men satser på det beste;p
Og idag var klassen og klassen under i karasjokk=) Der kjøpte jeg meg puslespill på 3000 brikker:D og den nye vamp cd'en, synes ikke den er så dårlig som noen skulle ha den:p ikke den beste jeg har hørt, men ikke dårlig heller;p =)

Og igår hadde Berit Inga bursdag, så da var det kake :D nammenam:)

Også er det snø her=) og 8 minus... :p
Rommet er allerede blitt rotete...=p
mobilen er snart tom for penger..
føles som om det fortsatt er lang tid til jeg skal hjem...

ja..:p så vet dere det:p var kanskje ikke en veldig givende post dette her.. menmen... =p

Ingen kommentarer: