fredag 28. november 2008

For tiden....

For tiden er jeg i sameland
For tiden har vi begynt å lage skaller (samiske sko)
For tiden vever vi store fine sjal
For tiden snør det her
For tiden er det mellom 5-10 minus
For tiden har jeg det egentlig ganske bra
For tiden gleder jeg meg til praksisting neste uke, da skal jeg lage kniv
For tiden savner jeg hjemme
For tiden savner jeg familie og venner
For tiden savner jeg nærhet med mennesker
For tiden gleder jeg meg til jul
For tiden er det bare tre uker til jeg er hjemme
For tiden missunner jeg de som skal hjem på praksis neste uke
For tiden ser jeg på One Tree Hill
For tiden hører jeg masse på musikk
For tiden chatter jeg med venner
For tiden snakker jeg i telefonen med familie
For tiden har jeg sendt brev med Idun
For tiden savner jeg Idun
For tiden ser jeg lite på film
For tiden skal jeg sitte litt barne vakt for to nydelige unger
For tiden går jeg i en bibelgruppe
For tiden skal jeg på adventskonferanse i helga
For tiden er det snart slutt på november
For tiden pyntes det til jul
For tiden kjøpes det julegaver
For tiden har jeg masse tanker, men vet ikke hva de er, de bare er der
For tiden gleder jeg meg mer enn noe annet å dra hjem....

Ingen kommentarer: