onsdag 5. november 2008

Savn av venner....

savne -et

1 mangle; ikke (lenger) ha hos seg; ikke kunne finne: han savnet noen som kunne skape litt hygge for ham
2 (smertelig) føle mangelen av, lengte etter: har du savnet meg mens jeg var borte? / han vil bli dypt savnet


1. Jeg savner å leke med vennene mine....
2. Jeg savner å synge med vennene mine....
3. Jeg savner å snakke med vennene mine....
4. Jeg savner å le med vennene mine....
5. Jeg savner å være stille med vennene mine....
6. Jeg savner å høre på samtalene til vennene mine....
7. Jeg savner å se dumt på vennene mine....
8. Jeg savner å bli kilt av vennene mine....
9. Jeg savner å spise kake med vennene mine....
10. Jeg savner å klemme vennene mine....
11. Jeg savner å se vennene mine....
12. Jeg savner å gå på Deli med vennene mine....
13. Jeg savner å bomse rundt i Oslo med vennene mine....
14. Jeg savner å bomse i en park med vennene mine....
15. Jeg savner å treffe vennene mine ved tilfeldigheter....
16. Jeg savner å overnatte med vennene mine....
17. Jeg savner å bli mobbet av vennene mine....
18. Jeg savner å måtte forsvare meg for vennene min....
19. Jeg savner å se filmer med vennene mine....
20. Jeg savner å gjøre morsome ting med vennene min....
21. Jeg savner å gjøre sprøe ting med vennene mine....
22. Jeg savner vennene mine....

3 kommentarer:

Anonym sa...

JEG SAVNER DEG OGSÅ! :(:(:(:( kom hjeeeeeeeeeeeem!!!

Janne Cecilie sa...

Jeg savner deg jeg og bex! Savner spesielt og møte deg på fredagskveldene! Var så utrolig koselig å gå på fila med deg... Fredagskveldene er ikke det samme uten!
*klemme godt på*

Anonym sa...

Kanskje viktig å se på det positive du har der du er? Hva kan DU gjøre for å få flere venner der du er? Hva gjør du sammen med vennene dine der du er? Hva kan DU finne på med vennene dine der du er? Hallooooo.... Er det ikke viktig å ta vare på de dagene du har, i stedet for å hele tiden se deg tilbake og lengte etter det som har vært eller det som kommer? Bortkastet tid, spør du meg. Dessuten får du det mye bedre med deg selv og de rundt deg. Du må leve livet I DAG, var glad for I DAG, sette pris på de du har I DAG, glede deg I DAG.
Ta dette som en utfordring!
Lykke til!

Klem