lørdag 22. november 2008

Skype, piano og sang

Jeg sitte rher på rommet mitt å hører på Carita synge og spille på den andre siden av norge, gjennom høretelfoner og skype, Og siden skype er litt småteit, så kan jeg ikke synge med siden det blir forsinkelser....
Men koslig er det nå likevel=) Hun synger nå O Helga natt, den er fiiiin=)

Savner å sitte ved pianoet å synge og spille.... Jeg vil være der sammen henne og spille og synge... er så koslig. ... vi har planer om å gjøre det i jula, spillemasse og synge masse sammen...

Jeg vil også synge og spille.... :(

*savner Carita*
*savne familien*
*savne piano*
*savne sang*
*savne hjemme*

(vet du skrev det siste der som en kommentar på en annen post marion, men det er så sant så sant.... )

4 kommentarer:

Thaun sa...

du glemte venner..savner du ikke ss da?

Rebekka sa...

jooo... såklart... tror du jeg er blitt gal og tilbakestående? :p
savner dere syyyyyyyyyyykt masse....
:(

Skulle så ønske jeg var hjemme å kunne treffet på dere....:(

*savne venner også såklart*

savner deg jeg furu...
*klemme*

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

JEG SAVNER DEG REBEKKA. KOM TILBAKE TIL OSS.

jeg har også skyyyyyyyyype:D:D:D jeg må legge deg til^^

Rebekka sa...

Savner deg å Carina.... =(=(
Jeg kommer snart... jeg lover... 25 dager igjen bare....


jaaa:D legge meg til :D wee:)