fredag 14. november 2008

Jeg vet ikke...

Jeg vet ikke hvem du er som leser dette
Jeg vet ikke hva dine tanker og følelser er
Jeg vet ikke om du føler som meg, eller helt motsatt, eller hvordan du har det inni deg nå
Jeg vet ikke om du kjenner meg, eller jeg kjenner deg
Jeg vet ikke om vi har gitt klem eller ikke
Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette sånn at du kan lese det... kanskje er det mine aller innerste tanker, eller kanskje er det bare noe jeg finner på
Jeg vet ikke hvordan du tolker det jeg skriver
Jeg vet ikke en gang om du leser det jeg skriver
Jeg vet ikke om jorda vil gå under i morgen
Jeg vet ikke om det er noen jeg aldri kommer til å se igjen
Jeg vet ikke hvem jeg vil bli kjent med
Jeg vet ikke ikke om det er deg
Jeg vetikke hvorfor bamser er koslig, eller hvorfor varme er godt
Jeg vet ikke hva som vil skje i morgen, og jeg vet ikke alt som skjedde i går
Jeg vet ikke hvem som tenker på det samme som meg
Jeg vet ikke hvem som går samme vei
Jeg vet ikke hva som skjer på den andre sidden av jordkloden
Jeg vet ikke hvem sm blir født, og hvem som dør
Jeg vet ikke hvem som klemmer nå
Jeg vet ikke hvem som sier no koslig
Jeg vet ikke hvem som planlegger skumle ting
Jeg vet ikke hvem som planlegger koslige ting
Jeg vet ikke hvem som er lykkelig eller hvem som er på bånn
Jeg vet ikke hvem som er lyset for en annen
Jeg vet i grunnen ingenting

Hvorfor er det så mye man ikke vet? Man kan føle man vet alt.... men så vet man egentlig ingenting...

Jeg vet ikke hvorfor jeg skrev dette innlegget en gang.. jeg skulle jo egentlig sove... men så skrev jeg dette istedenfor.. men hvorfor? Jeg vet ikke....

Ingen kommentarer: