tirsdag 12. mai 2009

bildeblogg! =)

Jeg har blitt utfordret av Astrid:)
Men siden jeg bor i kauto, så har je ikke så mye spennende å ta bilder av, meeeen, det får da holde=D
enjoy^^

1) Hvilket smykke brukte du sist?
Noe jeg har på meg alltid^^

2) Hvilken film så du sist?
Fine filmen=) skal nå helt ærlig innrøme at jeg sovnet, men grunnen var vel at klokken var tre på natten:p

3) Hvordan ser den fineste stueveggen din ut?
Vel, etter at jeg tok ned alt jeg hadde på veggen før jeg dro hjem en tur for to uker siden, så er det blitt gansk etomt, og ikke så veldig fint, men ja... dette er vel det mest interresante på veggen minsin,... :p
4) En karakteristisk del av dvd-hylla?
Har ingen dvd-hylle, meeen, dvd-mappe funker vel minst like bra^^
5) Hvordan ser favorittkjedet ditt ut?
Here's a llama, there's a llama, and another little llama *synge*

6) Hva er det mest praktiske du har på kjøkkenet?
Siden jeg ikke har mitt eget kjøkken, så tok jeg det mest praktiske på rommet, og det e rjo såklart senga :D hurra for seng^^

7) Ta et bilde ut av stuevinduet ditt
Tok ut av rommet mitt isteden, sidenj eg ikke har min egen stue her.... :p

8) Hvordan ser solbrillene dine ut?
Vel, siden jeg ikke har dem for tiden så... ja... så ser de jo fortsatt slik ut, men ja, de er nå ikke her oppe for tiden gitt....

9) Et bilde som beskriver best det du burde gjøre nå istedenfor å lage bildeblogg!

Rydde litt ville jo ikke vært så dumt kanskje,nei....

Jeg har lyst til å utfordre Marion, Janne og Audun=)

4 kommentarer:

Lady_Marion sa...

nå var det vel faktisk ingen av oss som så ferdig den filmen. fin utsikt foresten :-P

Rebekka sa...

nei, var kanskje ikke det :P hihi
lurer på hvorfor (A)

ja, sykt fin >.< :p

Småflikker sa...

Yay! Jeg synes det ble et fint resultat jeg :)

Rebekka sa...

hihi:D hurra^^