torsdag 14. mai 2009

et lite *sukk*

Et innlegg, et innlegg, et innlegg om hva? Jo.... nei..... kanskje...? forrvirring? blannede følelser om hva jeg egentlig gleder meg til og hva jeg egentlig gruer meg til? ja, noe sånt...
Jeg gleder meg til å flytte hjem, blir godt å flytte hjem, hjem til familie,venner, hund og alt annet som er hjemme....

Jeg gruer meg også til å flytte hjem.... blir trist å flytte fra alle menneskene jeg ha rblitt kjent med her oppe... De i klassen, og de i Alta... hvem vet når jeg får truffet dem igjen?

Jeg gleder meg litt til å flytte fra kauto, jeg gruer meg til å dra fra Alta... Alta betyr mer for meg enn kauto, det er Alta jeg vil savne mest... jeg vil savne menneskene like mye... men liksom plassen alta... det blir trist å reise derfra...

*sukk*

1 kommentar:

Carita sa...

been there, done that!!
føler med deg, søta!!


<3