onsdag 27. mai 2009

Random..

27 dager igjen til flyet mitt går hjemover nå... Det er ganske rart... føles plutselig ut som at jeg ikke har tid til å gjøre det jeg vil... Jeg har planer om Alta denne helgen, Kauto helgen etter det, siden da er det også siste helgen vertsfamilien min er hjemme, de reiser nemlig til italia og kommer ikke tilbake før jeg flytter hjem.

Og helgen etter det er det Alta igjen, siden det da er antagleigvis siste mulighet før jeg flytter å komme på møtepunkt i filla der før jeg flytter... Og helgen etter det igjen, så er det helgen hvor jeg skal flytte hjem... Det er liksom ikke mere tid... Og det er jo ganske rart, og trist...

-----------------------------------

Det regner ute... Det er deilig... Jeg liker regn... Og det gir meg også en mulighet til å bruke sydvesten min, som jeg fikk til jul av mine søsken (stooor takk til dem=D )

-----------------------------------

Jeg skal til Alta denne helgen... Det blir koslig... Blir godt å se Alta mennesker igjen=)

-----------------------------------

Hvorfor var det ingen av disiplene til Jesus som husket at han hadde sagt at han skulle stå opp igjen den tredje dagen, og det flere ganger?

-----------------------------------

27 dager til jeg skal hjem... jeg gleder meg til å komme hjem, men jeg gruer meg til å flytte fra folk... når får jeg sett dem igjen?

-----------------------------------

Vadsø helga var kongebra=D masse folk som ble frelst og folk ble helbredet, og det var superkoslig=D

-----------------------------------

Det finnes så mange brae mennesker her i verden, og jeg har vært så heldig å bli kjent med mange av dem=D

-----------------------------------

Matt 11, 28-30
Kom til meg alle dere som er trette og kjemper med problemer og tunge byrder, så skal jeg gi dere hvile. Gå inn på mine vilkår og la meg få undervise dere! Jeg er mild og ydmyk. Hos meg finner dere ro for sjelen deres. Jeg legger ingen tunge byrder på dere.

-----------------------------------

Jeg er glad=) Livet er fint, selvom tiden her oppe sakte men sikkert begynner å renne ut...
-Gode minner
-Gode mennesker
-Fine plasser
-Nye ting
-Nye opplevelser
-Utfordringer

Og et godt år, er noe jeg har fått av å være her oppe....
Et fint år!

2 kommentarer:

Carita sa...

Tror kanskje de ikke skjønte helt hva han snakket om da han snakket om døden og oppstandelsen...

Men har lurt på det samme... De hadde jo sett folk oppreist fra de døde, så de visste jo at han hadde makt til sånt. Men de regnet vel med at død = tap... de så ikke annet enn ydmykelse i korsfestelsen. De skjønte ikke hva han egentlig holdt på med akkurat da.

Jeg vet ikke hva slags forhold de hadde til døden på den tiden, men det er ikke akkurat som om man regner med at man kan gjøre så mye når man er død... og å få seg selv til å stå opp fra de døde må vel høres ut som tidenes selvmotsigelse...

Rebekka sa...

mm... sant nok... hmm... jaja=) han sto nå hvertfall opp igjen:D og det er jo ganske bra:D
hihi^^