onsdag 20. mai 2009

Vadsøøøø=D

Det året jeg har vært her oppe i nord, har jeg prøvd å øve meg opp til å glede meg til de tingene som kommer først, isteden for å hige etter noe som ikke kommer før om lenge... Og jeg skal helt ærlig si at det ikke alltid har vært lett, men det har funket, og jeg har klart det mesteparten av tiden, bortsett fra de gangene jeg får veldig hjemlengsel og bare gleder meg masse til å komme hjem...

Og nå har det seg slik at det å flytte hjem ikke er lenge til, så det er ikke lenge til tiden kommer for å glede seg til det, selvom ,ja, klart gleder jeg meg sykt til det, helt klart!! men, first things first, og det første som står på lista nå, det er Vadsø. Jeg skal til Vadsø på fredag, det skal være ungdomskonferanse der, enn sånn som var i Alta i februar, den so forandra faktisk hele livet mitt her oppe.... så ja, å gleder jeg meg:D

Det er felles buss fra Alta og slikt på fredagen^^ Og jeg gleder meg så utrolig mye til å treffe alle Alta menneskene igjen, føles som en hel evighet siden, enda det bare er en og en halv uke.... helt rar følelelse egentlig... men så har de fått en stor plass i hjerte mitt, så da er det jo kanskje ike så rart likevel:)

tenk, det blir jo helt merkelig når jeg flytter hjem, jeg vet jo ikke når jeg ser altamenneskene igjen.... Utenom Klevberg familien, siden de flytter til Lier og Ole Gustav til oslo, men alle de andre... huff... ganske trist å tenke på faktisk... =/

men *positive tanker* I en hilsenbok jeg fikk folk til å skrive i før jeg dro nordover, så hadde Furu skrevet at "Remember, distance makes love grow" eller hvertfall noe i den duren, og det er vel sant. Så da får jeg slutte å tenke på det, og heller glede meg til ting som kommer:D sån nsom Vadsø nå, har store forventninger til hva Gud vil gjøre der. kommer til å bli knakende^^

Ingen kommentarer: