torsdag 28. mai 2009

Et vendepunkt

Fredag 28.11.08 skjedde det noe i mitt liv... Jeg ble kjent med et nytt menneske... Et menneske som skulle være med på å forandre mye i livet mitt... Hvem hadde vel trodd at alt skulle bli som det ble? At det neste semesteret skulle bli det beste? Hvem hadde trodd at bare fordi hun sa "Hei, jeg heter Elisabeth" skulle jeg komme nærmere Gud, få masse nye gode venner, og få muligheten til å oppleve så mye bra som jeg har de siste månedene?

Det skjedde noe den dagen, det er helt sikkert... Og alt takket være Elisabeth. En riktig god, snill og omsorgsfull jente, som betyr mye for menneskene rundt seg.... Hun er ei fantastisk jente som jeg setter veldig stor pris på...

Hadde jeg ikke truffet henne, så ville jeg aldri dratt på ungdomshelga i alta, og ville aldri blitt kjent med menneskene der og livet her oppe i nord hadde jeg nok vært superklar for å flytte fra... det er jeg ikke nå.... Og det er jeg glad for, det viser at det er kommet noe bra ut av dette året, som gjør at det virkelig var verd å dra opp hit for...!

Såå.... Takk, Elisabeth, for vendepunktet du lagde i livet mitt, ved bare å si "Hei".
Du er ei utrolig god person, som alltid ser ut til å ha det godt og bra, du er omsorgsfull, og full av kjærlighet til andre mennesker... Ta vare på deg selv, søte...
Er ufattelig glad i deg <3

Ingen kommentarer: