torsdag 11. september 2008

borte bra, men hjemme best!

To dager igjen, to dager igjen...... Jadda:D
Noen ganger er det ålreit, noen ganger er det ålreit, noen ganger er det helt ålreit. In the morning......
hmm... den gikk på radion da vi kjørte til skolen idag... Den er faktisk ganske ensformig.... =p

men nå er det bare to dager igjen, og så er jeg hjemme=D
Jeg må pakke idag, og tenker å rydde opp, så det ser fint ut der når jeg drar;)
JA:D jeg gleder meg ^^

borte bra, men hjemme best... er det ikke det man sier? Jo, jeg tror nok det, og jeg skjønner det godt... nå er jo dette på en måte mitt hjem, men jeg føler ikke helt at hjemme( der jeg har bodd hele livet) er borte... så da blir jo dette stedet her mer borte enn hva hjemme er..... for selvom dette er hjemme, så er det mer borte enn hjemme.... og hjemme er mere hjemme enn borte....

Så det blir bra å komme hjem=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder oss!!!

Thaun sa...

we miss you^^ hug^^ the tree is waithing for you^^