tirsdag 30. september 2008

liten oppdatering

Jeg har vært litt stille her i det siste vet jeg... har bare ikke visst helt hva jeg skulle skrive om... men jeg kan jo så klart fortelle om hva jeg gjorde på lørdag=)

På lørdag ble jeg innvitert med opp til foreldrene til Berit Inga(moren i huset), fordi de hadde fått besøk av noen av søsknene hennes med barn og sånt;)
Så vi dro opp dit, og vi var mange:) jeg telt 22 stk. og det var ikke på så stor plass heller:P
Vi spiste taco og pizza, før vi unge gikk opp på loftet å spilte guitar hero:P det var faktisk litt gøy:)
Og etter hvert, så dro vi å leide 'mannen som elsket Yngve' og så på den;) Den var egentlig ganske bra=)
Og etter det satt vi bare å pratet og hadde det koslig:)
så var ikke hjemme før halv fire på natta(a) hehe:P :)

Men koslig var det;)

1 kommentar:

GK sa...

Savner at du er her nede jeg, rebekka. Selv om jeg ikke har vært såååå mye med deg. Men det er faktisk noe som mangler for meg også. Er det gøy der oppe? :D