mandag 22. september 2008

Ferie...

hr du hattdet sånn oen ganger? Når ferien nærmer seg slutten...? Når du snart skal hjem igjen til ditt eget hus og din egen seng...Det har jo vært en fin ferie, men det blir deilig å komme hjem igjen også. Det pleier som regel å være sånn.... Men ikke nå, ikke denne gangen... Denne gangen dro jeg, men syntes godt jeg kunne vært der, og vært der, og vært der... Selvom det var ferie, så var det ikke den fine følelsen når jeg kom tilbake igjen....

Det har kanskje noe med at jeg dro fra hjemme.... og ikke til hjem.... for dette er fremdeles mer borte enn hjemme er....

Ferien var fin... Traff circa alle de menneskene jeg ville treffe.. var noen jeg ikke fikk truffet, noe som i grunnen var ganske trist, noen jeg traff mange ganger og lenge, andre få ganger og kort....

Men jeg traff Familien, og av dem var det egentlig alle de jeg kunne håpet på=)
traff musikk mennesker, siden jeg dro innom juniorsymfonikerne=)
Traff drama menneskene siden jeg dro inn å så årets oppsetning "Trollmannen fra Oz".
Jeg traff RoI mennesker, siden det var hmm... ja... vi treftes hvertfall..:P :D
Jeg traff Ringenes herre mennesker, siden det var aLEPP (a Long Expected Pizza Party), og der var det jo også en del RoI folk... =)
Også traff jeg Filla mennesker, siden jeg var i Filla=)

Jeg traff så mange mennesker jeg kunne, og det er jeg glad for, for det er så mange sykt bra mennesker, og jeg er så glad i dem alle sammen =D

Og jeg har fått masse bra klemmer fra masse bra mennesker:D
Kan en ferie bli bedre? masse mennesker og masse klemmer og masse av bra ting å gjøre:)

Skulle ønske jeg kunne blitt der nede... Alt det jeg har gjort denne uka, alle e jeg har truffet denne uka, det gjør det rett og slett til en super uke.. =)

synes du ikke?

Jeg synes det hadde vært fint å kunne spille av denne uka om og om igjen:)

Ferien fra A-Å:

A
ron, Andy, Andreas, Andreas, Andreas(Delan/The Fallen), aLEPP, Assosiasjon, Aurora, Alex
Benny, Biljard, Bursdag
Carita, Carina, C (Ja, jeg vet det bare står en c, det er meningen;P )
Delan, Drama, DVD, Drammen
Erik (karl Erik), Eivind, Euronics
Ferie, Farmor, Farfar, Fly, Fastnese, Filla, Film, Får i kål, Furu, Familiefest
Gode venner, Grønnland, Godteri
Hilsen boka mi, Himmel, Henrik
Idun, Is, iPod
John (pappa), Johannes
Karl Erik, Klemmer, Kanonbra, Kveld, Kakao, Kaffe
Langhus, Løsnes
Marion, Mamma, Martin, Morten, Morfar, Musikk, Månen
Narvesen, Natt, Nico, Nora
Oslo, Ordtak
Pappa, Piano, Pølse, Phix
Q-melk
Rebekka, Rådhuset, Rådhusteateret
Søsken, Søstre, Stoff, Skulk, Sofa, Sjokolade, Stjerner, Sol
Tone(mamma), Teater
Ulefoss,
Vask, Vinne, Varme
Weeee:D
Xxxxxxxx (nå kan du lure på hva det egentlig står ... :P )
Yndlings ferien
Zo arf nennamllort (les baklengs;)
Æsj....
Ønske
Ånse, Åpen


Jeg vet jeg ikke har tatt med alle navn... men jeg er veldig glad i dere alle uansett:D
Takk for fine ferien^^

3 kommentarer:

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

...carina? :(

Ardis Margrethe sa...

Koselig å se deg igjen, dumt jeg var litt stressa akuratt da. Men koselig var det uansett :]

Rebekka sa...

Ja=D
Alltid koslig:)